【美食推薦】韓國首爾弘大 ISAAC Toast 三文治連鎖專賣店|必食推介|吃貨伴旅 CACAmazing Travel

 

想了很久.. 卡卡第一篇寫咩好呢..?由於我們很愛吃的關係,決定第一篇發文就由『食』開始!這是首爾很有名的早餐連鎖專賣店 – 『ISAAC』。

這個被喻為 沒吃過就不要說自己來過首爾 的三文治,很串咀吧!(應該不是店家自稱) 嗚嘩~ 不得了!一試,上已愛!♥♥♥♥♥ 回到香港常常掛念的味道~~

 

弘大區有兩家分店

(1)滄川2號店
在弘大站(239/A03) Exit.4的路線圖

2

 

(2)弘大店
近弘益公園(自由市場)、弘益大學門口對面
弘大站(239/A03) Exit.8(電梯) / Exit.9

1

 

去過兩次的都是這間弘益大學對面的弘大店,第一次做早餐,第二次外賣帶到機場吃。即食和外帶都試過後,極度推薦大家買後要立.即.吃!因為ISAAC弘大店的三文治是即叫即做的,吃到的是三文治新鮮製作最美味的一刻!不是每一間Isaac都有得坐的,多以外賣形式,而弘大店設有座位,都算闊落,約有30個座位,我又點可以錯過安坐享用這個最美味的時刻。

2014年5月底去的弘大店新裝修不久,紅白配色是ISAAC的標記顏色,新裝潢以白色為主加淺木色桌椅給人清新的感覺!早上去吃個三文治早餐真係充滿力量~ 成個人醒晒!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

ISAAC 弘大店採用呢種而家愈黎愈流行嘅提示機,放佢喺檯面,當食物準備好佢就會震動提示你(可以去取食物喇),非常聰明方便的設計!

 

MENU

餐牌有英文、日文、中文 & 價錢!讚!

9

10

 

分別食左 Bulgalbi mvp 烤排骨mvp吐司 (上)、Steak ham vip 烤排vip吐司 (下)

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

11

 

還有外賣去機場嘆嘅 (無影相) Shrimp mvp 蝦mvp吐司 和 Bulgogi mvp 烤肉吐司 共四個口味。

 

最愛口味

外賣凍左嘅關係,真的有分別..  去到仁川機場食好明顯無咁好食!但我相信新鮮食都係好唔錯咖 ><" 所以再講多次,超級推薦→ 即.刻.快.D.食!!!麵包煎過外脆內軟~ 整個熱烘烘真係超好食!而家諗起都肚餓……~

而我們最愛的口味是『Bulgalbi mvp 烤排骨mvp吐司』!仔細先睇到,原來menu上,呢個烤排骨mvp旁邊有個小小嘅”best”字 @@ 真係最吸引我啊!果然店家無推介錯喎!汁醬同配料的配搭,酸酸甜甜真係好開胃。我們都覺得呢款烤排骨mvp是帶韓式口味的三文治,試過你就知點解。最好食價錢亦都係最高嘅一款,w3,200 約 HK$24!味道真係真係超好~~!CP值高!!!(拍手掌)

 

飲品好味

而飲品選了 Ice Mocha 和 Strawberry Yogurt,兩個也不錯!首爾的cafe可能比香港7仔還要多,但絕非每間的咖啡都是好喝。坐喺呢排大窗旁邊,一邊欣賞弘益大學風景,一邊享用美味ISSAC吐司,真係個美好嘅早上!

 

溫馨提示

首爾有許多間ISAAC,聽聞三文治質素都會有唔同,有啲可能唔係即叫即製的。而營業時間都係各有不同,例如近明洞5號出口嘅明洞店星期日係休息,所以要留意唔好白行一趟。

很推介這家 ISAAC 三文治連鎖專賣店,到首爾旅遊一定要去試試!大推薦!♥

 

 

Information

ISAAC 弘大店  이삭토스트 홍대점
電話|02-333-2492
營業|平日 08:00 – 23:00 / 假日 10:00 – 22:00
地址|首爾特別市麻浦區西橋洞 358-28 서울특별시  마포구 서교동  358-28
官網

 

【美食推薦】韓國首爾弘大 ISAAC Toast 三文治連鎖專賣店|必食推介|吃貨伴旅 CACAmazing Travel 有 “ 3 則迴響 ”

迴響已關閉。